środa, 24 grudnia 2014

Christmas Tag!

Witajcie!
Wybaczcie, że musiałyście tyle na mnie czekać, ale czas adwentowy przyniósł mi wiele problemów. Z większością z nich się uporałam, pozostały jedynie małe kłopotki, z którymi z pewnością dam sobie radę, dlatego od dziś powracam na bloga ze zdwojoną siłą! ;)

Stwierdziłam, że najlepszym powrotem będzie luźny tag. Wybór padł na Christmas Tag. ;) Mam nadzieję, że Wam się spodoba!


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Przygotowania powoli zaczynam już od pierwszego dnia grudnia. Wtedy zaczynam rozglądać się za prezentami. Właściwe przygotowania rozpoczynają się ok. 2 tygodni przed Bożym Narodzeniem. Porządki, jedzonko, dekoracje świąteczne w ty okresie są numerem jeden w moich codziennych obowiązkach. ;)

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Jeszcze parę lat temu, był to obowiązkowy punkt przygotowań do Świąt. Teraz już niekoniecznie przywiązuję do tego uwagę.

3.Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Nie ma świąt bez Kevina, który co roku zostaje sam w domu. ;) To już jest tradycja, bez której nie ma Świąt. ;) Jeśli chodzi o 'poważniejsze' filmy w czołówce znajduje się polska produkcja "Listy do M". Ponad to w rodzinnym gronie uwielbiam oglądać "Święta u Griswoldów"- ubaw po pachy gwarantowanych! :D

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Mam masę wesołych wspomnień, począwszy od śmiesznych historii z choinką, stołem wigilijnym czy pasterką.

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Święta spędzam zawsze z najbliższą rodziną czyli z rodzicami i babcią. Taki układ bardzo mi pasuje. ;) Każdy ma swoje obowiązki przedświąteczne. Do moich należą m.in. ubieranie choinki, pakowanie prezentów i strojenie stołu wigilijnego. Samą kolację zaczynamy od fragmentu Ewangelii, następnie dzielimy się opłatkiem i zasiadamy do stołu. Po spróbowaniu wszystkich smakołyków włączamy kolędy i otwieramy prezenty. ;) O północy idziemy do kościoła na pasterkę. 

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Zdecydowanie atmosferę! To że po wszystkich drobnych kłótniach przy przygotowaniach (na pewno to znacie ;p) potrafimy usiąść i cieszyć się swoją obecnością i narodzinami Jezusa. Czuje się wtedy coś cudownego w powietrzu. ;)

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Wydaję mi się, że moje tradycje nie odbiegają od innych. Jest sianko pod obrusem, jedno nakrycie więcej dla wędrowca, są prezenty o kolędy. :)

8. Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Uwielbiam polskie kolędy, są przepiękne, pełne emocji. Ze zwykłych 'świeckich' piosenek uwielbiam "Last Christmas", Al I Want for Christmas is You", "White Christmas", a najbardziej "Merry Christmas Everyone". :)

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Co rok mamy sztuczną choinkę- jest mniej problemowa niż żywe drzewko.

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Mandarynki, pierniki i kapusta z grzybami! ;) Mniam!

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Uwielbiam klasyczne białe lampki, które subtelnie dekorują całą choinkę!

12. Odliczasz dni do świąt?
Jasne! Zawsze z niecierpliwością oczekuję na ten radosny, rodzinny czas! :)

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Zieleń i czerwień :)

14. Ulubiony zimowy napój?
Herbata imbirowa, tradycyjna herbata z cytrynką i gorąca czekolada z bitą śmietaną ;)


To już wszystkie pytania. Mam nadzieję, że mamy wiele wspólnego i że tak jak ja uwielbiacie Święta Bożego Narodzenia. ;) Dlatego chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze, zdrowia, entuzjazmu, spokoju, miłości od najbliższych, jedynie prawdziwych przyjaciół, satysfakcji z pracy oraz wytchnienia od rutyny. :)


2 komentarze :