środa, 12 listopada 2014

Ulubione aplikacje na Androida.

Witajcie!
Emocje po rozdaniu już powoli opadają, więc postanowiłam zastosować się do Waszej prośby o więcej lifestylowych notek. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym niekosmetycznym postem, lecz dotyczy on bardzo ważnej dla mnie sfery. Nie wyobrażam sobie już życia bez mojego telefonu i tabletu. Te urządzenia nie tylko pomagają w codziennych czynnościach, lecz także umilają czas wolny. Dlatego postanowiłam podzielić się z Wami moimi ulubionymi aplikacjami, z którymi przez ten czas bardzo się zżyłam. Chciałabym jeszcze tylko dodać że posiadam telefon Samsung Galaxy Ace 2 oraz tablet Samsung Galaxy Note 10.1.





Pierwszą aplikacją, o której Wam opowiem jest Coffitivity. Korzystam z niej od kilku tygodni i już wiem, że jeszcze przez długi okres będę z niej korzystać. Zamysł jest bardzo prosty- aplikacja ma 3 podstawowe ścieżki dźwiękowe symulujące odgłosy kawiarni porannej, popołudniowej (lunchowej) oraz uczelni. W idealnej ciszy nie potrafię się skupić- w tle musi mi coś gadać a niestety ulubiona muzyka mnie rozprasza. Korzystam z niej podczas nauki, czytania książek oraz pisania postów na bloga. Polecam serdecznie każdemu, kto lubi szmery podczas pracy! :)

2. Shazam
Dodatek muzyczny, który zainstalowałam zaraz po pierwszym uruchomieniu mojego smartfona. Aplikacja, która pomaga nam znaleźć tytuł piosenki, która leci w radiu, bądź w filmiku. Dzięki temu mogę cieszyć się świetną muzyką zawsze, gdy mam na to ochotę i nie muszę już pytać w komentarzach o tytuł utworu. ;)

Moim zdaniem najlepsza aplikacja do czytania e-booków. Możemy przejrzyście przeglądać swoją biblioteczką, zmieniać barwy (tło białe- czarne litery, lub tło czarne- białe litery) oraz regulować ostrość wyświetlacza. Świetna apka dla każdego mola książkowego. ;)

Najlepszy program graficzny jaki do tej pory miałam. Prosty w obsłudze, posiada wiele świetnych efektów, które świetnie podrasują nasze zdjęcie. Polecam każdemu, kto zaczyna przygodę z edycją zdjęć. ;)

Na sam koniec przedstawiam Wam moją ulubioną na chwilę obecną grę, która ma za zadanie stopniowo ulepszać pracę naszego mózgu. Poprzez krótkie logiczne gry, ścigamy się z realnym przeciwnikiem na czas. Dodatkową częścią, która wywołuje uśmiech na mojej twarzy jest przesyłanie sobie emotek przed każdą grą. ;)

Mam nadzieję, że znajdziecie w tym zestawieniu coś dla siebie. Koniecznie napiszcie w komentarzu, czy podoba Wam się ten wpis i czy chcielibyście kolejnej części. ;) Oczywiście jeśli macie jakąś ciekawą apkę do polecenia, podzielcie się nią w komentarzu! 

16 komentarzy :

  1. Nie mam żadnej z tych aplikacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy kolejnych części :)
    2 i 3 już ściągam :) Chociaż w sumie czytnik już mam jeden ale porównamy i zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Paulina, skąd ja to znam. mój też czasem wariuje ;) hahah

      Usuń
  4. ooo super! Kiedys słyszałam o tej aplikazji shazam a potem nie mogłam przypomnieć sobie jej nazwy! Przyda się i to bardzo! :) Ale jednak uczyć się i ogarniac inne rzeczy to ja musze w absolutnej ciszy! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko ten program do edycji zdjęć :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukałam czegoś takiego jak Coffitivity! Do tej pory włączałam sobie jakieś odgłosy natury ze Spotify ale to nie było jednak to. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Shazam to coś co kocham :) ostatnio polubiłam też promocje w telefonie, bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Shazam ale moja ulubiona to Endomondo :) Skuszę się na BrainWars :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aldiko Book Reader uwielbiam i nie rozstanę się przez najbliższe lata z nią hehe. ;))
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń