środa, 26 listopada 2014

Co jest w mojej torbie na siłownię?

Witajcie :)
Po uważnym przestudiowaniu Waszych odpowiedzi pod postem rozdaniowym stwierdziłam, że przychylę się do kilku głosów. Immenseness i Angel wspomniały, że chętnie poczytałyby o mojej aktywności fizycznej. ;) Nie ukrywam, że Wasz odzew bardzo mnie ucieszył, dlatego z wielką przyjemnością rozpoczynam wątek sportowy. ;)  Wszystkie posty w tej tematyce znajdziecie w nowej zakładce 'SPORT'. Pierwszy post z serii będzie luźny i przedstawię Wam typową zawartość mojej torby treningowej ;) Zapraszam:


1. TORBA Powinna być dosyć duża z przegródkami, aby pomieścić wszystkie potrzebne rzeczy, o których napiszę w pozostałych punktach. Ja swoją torbę kupiłam w Nike, mam ją już drugi rok i cały czas świetnie mi służy. Mój model możecie zobaczyć poniżej:
zdjęcie pochodzi ze strony nike.com

2. BUTY To jedna z najważniejszych rzeczy podczas treningu. Pamiętajmy, aby rodzaj obuwia dostosować do rodzaju treningu, jaki będziemy wykonywać. Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką Nike Free Run 5.0 Tr Fit 4  i bardzo Wam je polecam. :)

zdjęcie pochodzi ze strony http://www.schuh-germann.de


3. BIUSTONOSZ SPORTOWY Dla kobiet również obowiązkowy punkt programu. Podobnie jak buty, biustonosz dobieramy do rodzaju treningu- gdy jest dynamiczny, występuje w nim wiele podskoków, biegi itp. wybierzmy bardziej stabilny. Do pilatesu, czy treningu stricte siłowego możemy postawić na zwykły top. Osobiście polecam topy ze sportowej linii H&M. ;)

4. RĘCZNIK Ze względów higienicznych należy go zabierać na siłownię. Oprócz tradycyjnego wycierania czoła czy dłoni, pamiętajmy aby rozkładać go na maszynach do ćwiczeń czy nawet na matach.

5. UBRANIA TRENINGOWE Moimi zdecydowanymi faworytami są koszulki bokserki oraz legginsy. W tym zestawie czuję się najbardziej komfortowo. Ponad to poprzez obcisłe ubrania możemy korygować naszą postawę podczas wykonywania ćwiczeń. Polecam zaopatrzyć się przynajmniej w specjalne treningowe koszulki, aby odprowadzały pot i zarówno pozwalały naszej skórze oddychać. Oczywiście pamiętajmy również o skarpetkach na zmianę.

6. WODA O butelce z wodą chyba nie muszę się dłużej rozpisywać. Obowiązkowy punkt każdego treningu.

7. MUZYKA/ PROGRAM TRENINGOWY To już zależy od Waszych preferencji. Zawsze mam przy sobie telefon z muzyką oraz zapisany program treningowy. Podczas ćwiczeń cardio na bieżni czy orbiterku pozwalam sobie na odrobinę muzyki. Przy sztywnych, rygorystycznych ćwiczeniach wymagających koncentracji i liczenia powtórzeń, rezygnuję ze słuchawek. Oczywiście jeśli nie chcecie zabierać urządzeń elektronicznych na siłownię to program treningu możecie zapisać sobie na kartkę.

8. ZESTAW KĄPIELOWY Czyli ręcznik, żel pod prysznic, klapki. Wszystkie siłownie z prawdziwego zdarzenia powinny być wyposażone w kabiny prysznicowe, dlatego pamiętajmy o odświeżeniu się przed wyjściem.

9. KARNET NA SIŁOWNIĘ Ja mam trochę ułatwioną sprawę, ponieważ moim karnetem jest specjalna bransoletka i odcisk mojego palca. ;) Polityka Pure Jatomi odnośnie wstępu bardzo mi się podoba, ponieważ karnet mam zawsze przy sobie.

10. WORECZEK, SIATKA NA MOKRE RZECZY Wrzucimy tam zarówno ręczniki, jak ubrania treningowe, aby odseparować je od czystych rzeczy i samej torby.

10. AKCESORIA Z pewnością przydadzą się: szczotka do włosów, gumka do włosów, dezodorant, chusteczki higieniczne, woda termalna, kosmetyki (których potrzebujesz przed wyjściem z siłowni), mgiełka odświeżająca...


Moim zdaniem są to wszystkie najważniejsze produkty, które powinnyście mieć w swojej torbie na siłownię. Moja torba zawsze wygląda tak samo i niczego mi w niej nie brakuje. A jak wygląda Wasze przygotowanie na siłownię? Koniecznie napiszcie czy chcecie więcej postów dotyczących aktywności fizycznej i pokrewnych tematów. ;)

6 komentarzy :

  1. ojjj chcemy, chcemy! :D
    ja dorzuciłabym jeszcze jakieś jedzonko, oczywiście takie, które wypada zjeść po treningu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten fason torby ! Mieści się tam wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja torba wygląda bardzo podobnie. :P Tylko że zawsze zapominam o szczotce do włosów ;/ Co do serii sportowej to jestem jak najbardziej za! Właśnie zastanawiam się nad przystąpieniem do Pure i chętnie poczytałabym o tamtejszych zajęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo konkretnie :) Ja tak samo zawsze mam ze sobą muzykę na telefonie bo dodaje mi energii i czas płynie przyjemniej podczas treningu :) a co do ubrań, mój ulubiony zestaw to również bokserka i legginsy i nie wyobrażam sobie cwiczyć w innych rzeczach. Fajne ubrania sportowe ma polska marka Cuna i w sumie od pewnego czasu rzeczy tej marki najczęściej towarzyszą mi na siłowni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie niezbędnikiem do torebki na siłownię, oprócz oczywistej wody i elektrolitów lub jakiegoś naturalnego izotonika, jest dodatkowy strój na zmianę, szczotka do włosów, ręcznik z mikrofibry oraz zwykły. Dodatkowo po bardziej intensywnych treningach cardio, czy Zumba Fitness, mam zawsze batony proteinowe i coś do szybkiego uzupełnienia cukru.

    OdpowiedzUsuń