czwartek, 23 października 2014

Przegląd gazetek promocyjnych ;)

Witajcie :)
Dziś przychodzę do Was z kolejnym przeglądem gazetek promocyjnych. Sama już wstępnie spisałam swoją listę zakupów, ponieważ naprawdę jest w czym wybierać. Bez zbędnych ceregieli (jak to mawia moja babcia)- zaczynajmy! :)

  • Biedronka od 23.10
Biedronka ponownie raczy nas kosmetykami w świetnych cenach. Tym razem akcja tematyczna "Pielęgnacja 360° cz.1" jak sama nazwa wskazuje skupia się na pielęgnacji. W gazetce znajdziemy między innymi produkty Purederm, Under Twenty, Lirene czy Perfecta. Ja już się szykuję na moje ulubione plastry oczyszczające na nos. ;)



  • Natura od 23.10
Natura tym razem kusi nas przede wszystkim promocją -40% na wszystkie zapachy. Ponadto w promocyjnych cenach znajdziemy produkty Kobo Professional, Pierre Rene czy Astor. Prawdopodobnie z tej gazetki skuszę się na zestaw 4 korektorów z Kobo w cenie 11,99 zł.



  • Hebe (16.10-29.10)
W mojej ulubionej drogerii Hebe nadal trwa akcja promocyjna na bestsellery. Szczególnie polecam Wam zakup szczotki TangleTeezer w cenie 27,99 zł oraz podkładu, który jest ostatnio moim ulubieńcem a mianowicie Rimmel Lasting Finish 25h w cenie 19,99 zł.


Tak wyglądałby przegląd gazetek. W Superpharm i Rosmmannie nic ciekawego nie zauważyłam, lecz w razie czego również podlinkowałam Wam te drogerie. Zdecydowanie Biedronka zaskoczyła mnie najbardziej produktami Purederm, których jestem ogromną fanką. Mam nadzieję, że znalazłyście wśród moich propozycji kilka ciekawych produktów i również tak jak ja będziecie z nich zadowolone. :)
Napiszcie w komentarzu co wrzucicie do koszyka w ciągu najbliższych dni. ;)

2 komentarze :