piątek, 31 października 2014

Przegląd gazetek promocyjnych.

Witajcie :)
Z racji tego, że nie obchodzę Halloween, postanowiłam Was trochę pokusić promocjami. :) Miałam już w tym miesiącu nie wstawiać żadnych gazetek promocyjnych, lecz drogerie przeceniły takie produkty, że nie mogłam się powstrzymać. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. ;) 

  • Biedronka (30.10-10.11)
Biedronka zaprasza nas tym razem na drugą część pielęgnacyjną. Ale niech Was tytuł gazetki nie zmyli- znajdziecie tu nie tylko produkty pielęgnacyjne, lecz także kolorówkę! W obecnej gazetce znajdziecie podkład Maybelline Dream Satin Liquid za 19,99 zł, tusz Maybelline Collosal Cat Eyes za 16,99 zł. Ponad to produkty z Timotei, Eveline, AA, Original Source i wiele, wiele innych. ;)




  • Hebe (30.10-12.11)
Hebe już z pierwszej strony kusi maską Kallos (w którą się już zaopatrzyłam) i tuszem Max Factor 2000 Calorie. Dalej jest tylko lepiej! Promocja Dove -30%, produkty do makijażu z Astora -25% i -20% na maskary z Rimmela. Te i wiele innych promocji znajdziecie w linku poniżej.


Mam nadzieję, że to zestawienie podoba Wam się. Na szczęście mam zapas kosmetyków i zdrowy rozsądek jak na razie wygrywa. ;) 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszam na urodzinowe rozdanie :)


6 komentarzy :

  1. Mi na szczęście nic nie wpadło w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i lubię tą turkusowa maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z heeb strasznie mnie kuszą te maski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez ostatnio bardzo dobrze radze sobie z gazetkami i nic mnie nie skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie mam HEBE w pobliżu, Kallos kusi! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic mnie nie zainteresowało, ale to dobrze :D :)

    OdpowiedzUsuń