sobota, 11 stycznia 2014

TopShop, lakier do paznokci 'Wistful'

Witajcie ;)
Coraz bliżej sesja, a ja jestem daleko w lesie. Niby powinnam już zbierać notatki, systematyzować wiedzę i robić inne równie nudne rzeczy, na które po prostu nie mam czasu. Niestety- leń ze mnie jakich mało ;p. Nie umiem się zmobilizować i poświęcić chociaż chwili na moje zajęcia. Też tak macie? Dodatkowo dołączyłam do świetnej grupy na fb Lakierowych Maniaczek, które założyły Panna Marchewka, B. oraz Tamit24. Dzieje się tam istne szaleństwo! Co chwilę dostaję powiadomienie na Facebooku o nowym wpisie i nie ma takiej siły, która by mnie odciągnęła od grupy. ;)

Przechodząc do tematu posta, chciałabym Wam pokazać mój nowy nabytek czyli kolejny lakier holograficzny z TopShopu o nazwie 'Wistful'. Jego brat 'Moondance' bardzo przypadł mi do gustu, więc gdy zobaczyłam promocję na różowy(?) holo- musiałam go mieć!



Tak, tak- ten znak zapytania musiałam postawić. W tym przypadku nie umiem rozpoznać koloru. Jest to połączenie różu, fioletu i ciut bakłażanu. W świetle dziennym nie byłam nim zachwycona- lecz w sztucznym dzieje się istna magia. Nie można od niego oderwać wzroku! Mieni się wszystkimi kolorami, lecz zdecydowanie dominuje złoto. Jakość na miarę TopShopu- wszystko idealnie od konsystencji po nasycenie koloru. Na zdjęciach widzicie 2 warstwy lakieru. Szata graficzna jak zawsze zachwyca i pięknie prezentuje się w pudełeczku. Odpryski pojawiły się po trzech dniach.





Dane techniczne:
- pojemność: 8 ml
- cena: od dłuższego czasu jest promocja 2 lakiery w cenie 45 zł, ja natomiast kupiłam na wyprzedaży za 19 zł
- dostępność: sklepy TopShop

Jak Wam się podoba mój nowy nabytek? Lubicie lakiery holograficzne? 

13 komentarzy :

  1. Pięknyyyyy lakier :-) A leniuszek siedzi w każdym :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier śliczny. A facebook'a polecam wyłączyć - ja przy włączonym komputerze też czasami mam problem ze skupieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery holograficzne :) A ten jest fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor i wykończenie ma świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki bladziuch ;) ale w sumie fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę drogi, ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor :)
    szkoda, że nie mam dostępu to TS

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam lakiery holograficzne Oriflame mam podobny kolor do ciebie i srebrny są świetne osobiście srebrny bardziej wpadł mi w oko :) Pisałam o nich na moim blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, ta sesja :p Doskonale Cię rozumiem - notatki leżą przede mną zapomniane, a ja przeglądam blogi :D
    Piękny lakier! Miałam kiedyś podobny odcień :))

    OdpowiedzUsuń